.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا ورزش مازندران را دوباره به تعطیلی کشاند
به دنبال شدت یافتن آمار مبتلایان به کرونا، تمامی فعالیت‌های ورزشی مازندران تا اطلاع بعدی لغو شد.

به گزارش شمال نیوز،  حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به مصوبات سی و یکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قرارگاه زیستی استان که به ریاست استاندار محترم تشکیل شد، گفت: بدلیل وضعیت قرمز مازندران در شیوع کرونا به ناچار دوباره همه فعالیت‌های ورزشی به جز از مسابقات رسمی فوتبال که در لیگ‌های کشوری برگزار می‌شود، تعطیل اعلام می‌شود.

 

او اهمیت حفظ سلامت افراد جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: با متخلفانی که اقدام به بازگشایی اماکن ورزشی کنند و به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا بی توجهی باشند  شدیدا برخورد  و قطعاً نسبت به پلمپ چنین اماکن ورزشی اقدام خواهد شد.

 

حسین زادگان با اعلام اینکه سواحل پر تراکم یکی از محل‌های خطرناک شیوع کرونا محسوب می‌شود، گفت: طبق تصمیات جدید اتخاذ شده همه‌ شناگاه‌های ساحلی  مازندران نیز تعطیل شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برنامه ریزی برای عدم حضور کارکنان با شرایط خاص را یکی دیگر از مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام و افزود: تمامی جلسات ادارات و تشکیلات تابعه تا عادی شدن وضعیت بصورت ویدئو کنفرانس برگزار و جلساتی که نیاز به حضور افراد باشد باید با رعایت سقف مجاز حضور و پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.